Jak zostać mieszkańcem

Uprzejmie informujemy, że od dnia 01.06.br. uruchomiona zostanie elektroniczna rejestracja wniosków dla osób, ubiegających się o miejsce w domach studenckich na aktualny rok akademicki. 

  1. Elektroniczna rejestracja wniosków odbywa się:

- dla studentów poprzez WU – Wirtualną Uczelnię,
- dla kandydatów na studia poprzez IRK – Internetową Rejestrację Kandydata.

Szczegółowa instrukcja składania elektronicznych wniosków zamieszczona jest na końcu komunikatu.

  1. Po wypełnieniu wniosku w WU lub IRK, wniosek należy wydrukować, uzupełnić pisemnie zamieszczoną w nim tabelę, na podstawie niżej wymienionych dokumentów (załączników), które należy dołączyć do wniosku:
    - zaświadczenie z urzędu skarbowego o wysokości dochodu NETTO osiągniętego w roku poprzednim przez wszystkie osoby pełnoletnie pozostające we wspólnym gospodarstwie domowym,
    - zaświadczenie z Urzędu Gminy w przypadku posiadania gospodarstwa rolnego,
    - zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły lub studiowaniu na studiach stacjonarnych lub niestacjonarnych rodzeństwa, które nie ukończyło 26 roku życia,
    - orzeczenie o niepełnosprawności – w przypadku osoby niepełnosprawnej.

Uwaga!

Obcokrajowcy składają również zaświadczenie o zameldowaniu (składzie rodziny).
Wszystkie dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
W przypadku stwierdzenia pomyłki na elektronicznym wniosku, dotyczącej wyliczenia dochodu netto/miesiąc/osobę lub ilości kilometrów dzielącej miejsce zamieszkania od Uczelni, istnieje możliwość naniesienia korekty jedynie na wniosku w wersji papierowej.

  1. Wydrukowany, uzupełniony i podpisany wniosek wraz z wyżej wymienionymi załącznikami, należy złożyć w administracji Domu Studenta – p. 135 przy ul. Sidorskiej 107 w nieprzekraczalnych terminach:
    - do 31 lipca br. – studenci AB,
    - do 31 sierpnia br. – kandydaci na studia.  

Osoby ubiegające się o zakwaterowanie w DS. zostaną wyłonione na podstawie postępowania kwalifikacyjnego przeprowadzonego przez komisję kwalifikacyjną powołaną przez Rektora. Wyniki zostaną ogłoszone na stronie internetowej Uczelni:
- 16.08.br. – studenci według numerów albumów,
- 15.09.br. – kandydaci według serii i numeru dowodu osobistego/paszportu.  

Pytania proszę kierować na adres: b.laska@akademiabialska.pl lub e.blaszczak@akademiabialska.pl 

 

  Instrukcja składania wniosku o Dom Studenta AB – KANDYDACI NA STUDIA  

  Instrukcja składania wniosku o Dom Studenta AB – STUDENCI  

flagi.png

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Uczelnia dostępna dla wszystkich, numer POWR 03.0500-00-A050/20

O projekcie

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień w przeglądarce oraz o naszej polityce prywatności. 
Czytaj więcej